2012-11-14

Mascarponés palacsinta

 
Akartam palacsintát, de nem a megszokott módon, és mivel állandóan új recepteket szeretek kipróbálni, ezt találtam  Lizánál.
Előre nekem kicsit soknak tűnt a mascarpone krém, de így utólag lehet hogy beletehettem volna mind, így hagyom az eredeti receptet.:)
Hozzávalók:
Palacsinta tésztához: 30 dkg liszt, 5 dl tej, 2 tojás, 5 dkg olvasztott vaj, 2 ek cukor, csipet só
Krémhez: 50 dkg mascarpone( de mehet felével is szerintem), 4 tojás, 6 ek cukor, 2 cs vaniliás cukor, 1 kicsi rumaroma.
Elkészítés: A palacsintákat a szokásos módon elkészítjük. Nekem kb 12 db lett belőle, lehetett volna több is biztos.:)
A krémhez a tojássárgákat a cukorral kikeverem, bele a mascarponét, a vaníliás cukrot és rumot, jól elkeverem. A tojásfehérjéket felverem és óvatosan a krémhez keverem.
A palacsintákat megtöltöm, majd jénai tálba sorakoztatom, a krém többi részét pedig rátöltöm és berakom a sütőbe kb 15-20 percre.
Én próbáltam kicsi olvasztott csokit rácsurgatni de nem lett valami szép látvány, majd következőbe több türelemmel.:P

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése